הכירו את אאוטבריין, הדרך שלכם לפרסם את העסק שלכם באתרי החדשות הגדולים בארץ ובעולם

הכירו את אאוטבריין, הדרך שלכם לפרסם את העסק שלכם באתרי החדשות הגדולים בארץ ובעולם

המאמר הבא שאתם עומדים לקרוא הוא בעצם מדריך לפרסום באאוטבריין…

מצב העסקים בישראל השתנה מאוד בעקבות מגיפת הקורונה…הרבה בעלי עסקים נאלצו לסגור את העסק אותו הם בנו במו ידיהם בשנים האחרונות וזאת משום שלקוחות פשוט לא הגיעו. אלו שכן הצליחו לשרוד הם אלו שהבינו שבשנת 2021 להביא לקוחות בשיטת פה לאוזן זה כבר לא מספיק, ועליהם להשקיע כסף בפרסום ממומן בדיגיטל כדי לקבל לידים חדשים לעסק בכל חודש…המשוואה היא פשוטה, ככל שתפרסמו את העסק שלכם יותר כך תוכלו לצמוח מהר יותר גם בתקופות קשות כשאין אנשים ברחובות…

אך גם מבחינת הפרסום ישנה בעיה אחת עיקרית...

כולם שמעו רבות על מערכת הפרסום של פייסבוק ועל יכולותיה האגדיות ועברו לפרסם את העסק שלהם בפייסבוק דבר אשר מגדיל מידי יום את התחרות בין בעלי העסקים השונים ובשורה תחתונה מאלץ אותם לפרסם בתקציבים גבוהים כדי לזכות לחשיפה ראויה של המודעות שלהם…אם הגעתם עד לכאן יש לכם מזל! כי בשורות הבאות אני הולך לחשוף בפניכם פלטפורמת פרסום שלא הרבה בעלי עסקים מכירים, ויותר מזה גם הלקוחות לא מזהים שמדובר בפרסומת…הכירו את אאוטבריין, פלטפורמת פרסום מאמרים וכתבות באתרי החדשות הגדולים בארץ ובעולם…

אז מה היא פלטפורמת אאוטבריין?

מדובר בפלטפורמה אשר מקדמת מודעות NATIVE באתרי תוכן מובילים, מודעות אשר נראות לעיני הקוראים כמאמר “רגיל” ולא פרסומי המפורסם באותו אתר חדשות בו הם כבר נמצאים וכבר קראו בו כתבה שעניינה אותם. נכון לרגע כתיבת שורות אלו, בעזרת קידום כתבה באאוטבריין תוכלו לחשוף את העסק שלכם באתרים כמו: MAKO, ישראל היום, ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, N12, ONE ועוד אתרים רבים המקבלים תנועת גולשים גדולה מאוד מידי יום.

כמה עולה לפרסם באאוטבריין?

אז באאוטבריין, בדומה לגוגל אתם תשלמו אך ורק על הקלקה בפועל. כלומר תיאורטית, תוכלו להיחשף גם למיליון איש, אך אם אף אחד מהם לא לחץ על המודעה – לא תשלמו שקל!. מעבר לכך, אתם יכולים להחליט כמה לשלם עבור כל הקלקה וכמובן באיזה תקציב יומי לפרסם מידי יום.

הקמת קמפיין במערכת אאוטבריין מא' עד ת'

אז הנה לכם מדריך לפרסום באאוטבריין בצירוף תמונות והסברים ברורים…

בשלב הראשון עלינו להזין שם לקמפיין שלנו ולבחור את המטרה השיווקית שלו…

לאחר מכן, נבחר את הפורמט של המודעה שלנו (וידאו/קרוסלה/תמונה)…

כעת, נבחר את התקציב הכולל ואת המחיר שאנחנו מוכנים לשלם על כל קליק (BID של הקמפיין)…

לאחר מכן מגיעים לשלב תזמון הקמפיין. כאן נוכל לבחור אם להריץ מיד כשיאושר או להריץ בשעות או בימים מסוימים (יש לשים לב שכל הזמנים הם לפי שעון ארה”ב)…

בשלב הבא, נבחר את קהלי היעד שלנו ואת המיקום שלהם, זה יכול להיות על פי קהלי עבר שנצברו בפיקסל או על פי טירגוט לפי תחומי עניין…

כאן נוכל לבחור באילו מדורים נרצה לפרסם את הכתבה שלנו…

בשלב הבא, נגדיר באילו מיקומי מכשירים תופיע המודעה שלנו. ניתן לבחור בדסקטופ, סמארטפון וטאבלט…

בשלב הבא נוכל ליצור קוד מעקב על מנת שנדע מאיזה מודעה הגיעה כל המרה…

ולסיום החלק הראשון, נוכל להגדיר כאן וליצור קוד מהפיקסלים האחרים שלנו (כגון פיקסל פייסבוק) על מנת לשמור את נתוני הגולשים גם בכתבות בהם אין לנו גישה ישירה ללוח הבקרה על מנת להטמיע פיקסל אאוטבריין…

בחלק השני של הקמפיין, נגדיר את המודעות שלנו הכוללות תמונה, כותרת, שם מותג וכפתור הנעה לפעולה (לא חובה)

כאן נרשום את הלינק לכתבה שלנו…

וכאן את שם המותג שלנו…

כאן נרשום את הכותרות שלנו (מומלץ לשים 3 כותרות לכל קמפיין)…

וכאן את התמונות של המודעות (מומלץ גם כן לשים 3 וריאציות שונות)

ולסיום, כאן בוחרים כפתור קריאה לפעולה (לא מומלץ)

זהו, הכל מוכן!
בשלב הבא נלחץ על Launch Camaign ונמתין בסבלנות עד שיאשרו את הקמפיין…

**חשוב להדגיש שכדי שיאושר לכם הקמפיין חובה על פי מדיניות הפרסום של אאוטבריין שהאתר בו מופיעה הכתבה יכיל לינק למדיניות הפרטיות של האתר וגם לינק ליצירת קשר עם בעלי האתר!

לסיכום, מערכת הפרסום של אאוטבריין היא דרך נפלאה וייחודית לפרסם את העסק שלכם, במאמר הזה קיבלתם סקירה קצרה על המערכת והראיתי לכם שלב אחרי שלב איך מקימים קמפיין באאוטבריין. אם אתם מעוניינים לדעת עוד על הפלטפורמה ועל אסטרטגיות פרסום ויצירת המרות אני מזמין אתכם להצטרף לקורס המלא שלי לפרסום באאוטבריין, שמוצע בימים אלו במחיר ממש משתלם.

בקורס תיחשפו לכל הדרכים בהם אני מפרסם, תראו אילו כותרות ותמונות אני שם בקמפיינים שלי ותגלו אסטרטגיות פרסום ואופטימיזציה על מנת שתוכלו לראות תוצאות בזמן הקצר ביותר.

לחצו כאן והצטרפו לקורס המלא >>

לתגובה

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

התחברות לאתר