משפך שיווקי – ככה תבנה מנגנון אוטומטי שיזרים לך לקוחות חדשים לעסק מידי חודש

משפך שיווקי - ככה תבנו מנגנון אוטומטי שיזרים לכם לקוחות חדשים לעסק מידי חודש

הרבה בעלי עסקים מצליחים היום, קמים יום אחד בבוקר ומגלים שאין להם מספיק לקוחות בעסק, כלומר ההוצאות גוברות על ההכנסות או יכול להיות מצב שהם דווקא כן ברווח בעסק, אבל הם היו רוצים לתת לעסק שלהם בוסט קטן שייקח אותו רמה אחת ממה שהוא נמצא היום.
ניקח לדוגמא את יוסי – מאמן מנטלי מצליח שמצליח בכל חודש להביא לעסק שלו 10 לקוחות שמייצרים לו בכל חודש כ-10 אלף ש”ח
שמספיקים לו למחייתו.
כדי להביא את אותם לקוחות יוסי משלם בכל חודש 4000 ש”ח על שיווק בכל מיני ערוצים כגון: פייסבוק, יוטיוב, עיתונות וטלוויזיה וכך מצליח להביא ליד(לקוח מתעניין) במחיר של כ-50 ש”ח.

משפך שיווק

תארו לכם מה היה קורה אם היה ליוסי מנגנון  אוטומטי שמכניס לו לידים מידי יום ולקוחות מידי חודש בזמן שהוא עצמו יכול להתעסק במה שחשוב באמת, שזה המשפחה והעסק שלו…מה היה קורה לעסק שלו אז?!

אז האמת שיש מנגנון כזה ולמען האמת עם קצת למידה כל אחד יכול לבנות כזה לעסק שלו.
המנגנון הזה נקרא משפך שיווק וזאת משום שהוא פועל כמו משפך, כך שבהתחלה נכנסים לתהליך המון אנשים
ובכל שלב נשארים רק האיכותיים והמעוניינים ביותר כך שלבסוף ביציאת המשפך נשארים הלקוחות הרוכשים…

נשמע לכם כמו משהו באוויר?!
כעת אפרט לכם בידיוק מהו משפך שיווק:

משפך שיווק הוא תהליך אותו עובר הלקוח מרגע שנחשף למוצר או לשירות שלכם ועד שהוא רוכש אותו מכם.
מטרת התהליך הזה היא בעצם ליצור מערכת יחסים עם הלקוח כך שיהפוך מלקוח “קר” ללקוח “חם” ומוכן למכירה

ישנם סוגים רבים של משפכי שיווק…
במאמר הזה נציג את המשפך הבסיסי ביותר שהוא בעל 5 שלבים אותם יעבור הלקוח:

שלב המודעה

בשלב זה הלקוח נחשף לעסק שלכם על ידי מודעה ממומנת המפורסמת במדיות השונות. הנפוץ ביותר זה פייסבוק (הלקוח גולל בפיד שלו עד שרואה מודעה שרשום תחתיה “ממומן”) שם הוא קורא טקסט שיווקי מסוים שמציג איזשהו מוצר חינמי שמוצע לו בחינם וכל מה שהוא צריך לעשות כדי לקבל אותו זה ללחוץ על הקישור, מה שמעביר אותו לשלב הבא במשפך…

שלב דף הנחיתה

לאחר שלחץ על הקישור הוא מועבר לדף אינטרנט שנקרא דף נחיתה זהו דף אינטרנט ללא תפריט או אפשרות לבצע יותר מידי פעולות…התפקיד היחיד של דף הנחיתה הוא להציג בכמה משפטים מה הלקוח ימצא במוצר החינמי, משפטים שכל המטרה שלהם
להוסיף ולשכנע אותו להשאיר את כתובת המייל שלו בטופס שבדף הנחיתה…
אם הלקוח משתכנע שהוא הולך לקבל בחינם מוצר מספיק שווה עבורו, הוא ישאיר את כתובת המייל שלו,
ברגע שעשה זאת הוא מועבר לשלב הבא במשפך… 

שלב דף התודה

לאחר שהלקוח השאיר כתובת מייל בדף הנחיתה הוא מגיע לעוד דף אינטנרט שנקרא דף תודה.
בדף הזה הוא פשוט רואה משפט בסגנון “תודה על הרשמתך”…כמובן שאפשר לנצל את דף התודה להציע מוצר זול בתשלום או לשים שם קישורים לעמודים נוספים בבעלותכם כמו עמוד אינסטגרם או דף עסקי בפייסבוק שם הלקוח יוכל להמשיך לעקוב אחריכם ולהכיר אתכם עוד יותר (דבר שיחזק את הסיכוי שירכוש ממכם בעתיד).

סדרת המיילים האוטומטית

כעת, כשיש בידיכם את כתובת המייל של הלקוח, הוא מתחיל לקבל מכם סדרה של מייילים אוטומטיים הנשלחים אליו יום יום על פי התזמון שהגדרתם מראש ומטרתם לייצר עמו מערכת יחסים ולגרום לו להכיר אתכם יותר לעומק, להראות לו הצלחות קודמות שלכם  וכן, גם למכור לו בסופו של דבר את השירות שלכם (דבר שיהיה הרבה יותר קל כשהוא כבר מכיר אתכם טוב וסומך עליכם).

סוג המשפך הזה הוא הבסיסי ביותר, אך קיימים סוגים רבים של משפכים המכילים מבנה שונה ומורכב יותר.
המשותף לכולם זה המטרה הסופית לשמם הם נבנו, הלוא היא לגייס לקוחות בכל חודש ולמכור להם את המוצר
או השירות שלכם למקסימום אנשים.

למידע על סוגי משפכים נוספים אני מזמין אתכם להוריד את “ארבעת הגדולים” – מדריך מפורט המכיל בתוכו את 4 סוגי המשפכים שעובדים בצורה הטובה ביותר בשנת 2021. המדריך הוא ללא עלות, אך כן יש צורך להשאיר כתובת מייל כדי לקבל אותו.

להורדת המדריך לחצו כאן >>

לתגובה

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

התחברות לאתר